Beauty News & Review | Gabriella Salvete


Tiež ste v poslednej dobe zaznamenali, že obyčajné drogérkové značky začali vyrábať dosť kvalitné produkty s celkom širokým výberom? A výnimkou nie je ani značka Gabriella Salvete, ktorá prišla na trh s viacerými skvelými novinkami! Už teraz vám prezradím, že všetky produkty, ktoré sa ku mne dostali nemôžem ohodnotiť inak ako pozitívne! Nie kvôli tomu, že som ich dostala, ale naozaj musím oceniť ich kvalitu! Veď samé uvidíte na fotkách ☺ Ako prvé začnem paletkami očných tieňov, ktoré sú neskutočnééé! V krásne zabalenej krabičke sa ukrývali dve paletky  01 Rose a 02 Nude. Inak tá Rose má skoro na vlas rovnaké odtiene ako Naked3..takže ak nechcete míňať peniaze za drahú paletku, táto je jej skvelou kópiou..aj čo sa týka pigmentácie, tá je tiež na rovnakej úrovni ako samotná paletka od UD..obidve paletky sú neskutočne krásne pigmentované a perfektne sa s nimi líči..tie prerleťové sú príjemné maslovité a matné trošku prášia (ako skoro všetky matné tiene)..paletka 01 Rose obsahuje viacej perleťových odtieňov a paletka 02 Nude obsahuje viacej matných odtieňov..takže každý si príde určite na to svoje ☺ Mne sa na leto napr. viacej páčia perleťové odtiene, ktoré krásne rozžiaria opálenú pleť a matné sa zase zídu na podklad a blendovanie..paletky obsahujú aj malé praktické zrkadlielko a obojstranný štetec so špongiami..čierny lesklý obal pôsobí kvalitne a pevne..

01 Rose
02 Nude
Ďalšou skvelou paletkou je kontúrovacia paletka, ktorá obsahuje matný bronzer, rozjasňovač a lícenku..opäť, všetky farby sú krásne pigmentované a výborne sa s nimi pracuje..veľmi sa mi páči, že bronzer má studenú farbu a pôsobí veľmi prirodzene..rozjasňovač je v tomto prípade asi úplné zbytočný, keďže lícenka obsahuje tiež perleť..ale určite sa zíde, ak chcete použiť nejakú inú matnú lícenku ☺
Paletka na obočie obsahuje tri tiene a jeden vosk..tiene sú tiež skôr so studeným nádychom, čo veľmi oceňujem, pretože väčšina paletiek obsahuje skôr teplé odtiene..ja som pri líčení použila ten úplne napravo hore..štetec je celkom použiteľný, ale tá pinzetka je opäť o ničom..ťažko sa stláča..ale ako prvá pomoc je určite poslúži..
Špirály zhrniem dokopy..prvá - žltá mi veľmi nevyhovuje..možno keby že je plastová a tenšia..a tiež sa mi zdá, že je celkom dosť vodová a veľa jej zostáva na kefke..druhá zelená  mi vyhovuje z týchto troch najviac..krásne predlžuje a rozčesáva..no a posledná má nádherný rose gold obal, ale ako u prvej sa mi zdá dosť tekutá a nepracuje sa mi s ňou najlepšie..ale krásny objem a predĺženie som dosiahla zmixovaním prvej a druhej špirály ☺ Samozrejme každá máme iný typ mihalníc, takže vám môže napr. vyhovovať najviac práve tá prvá alebo tretia ☺

No a tu je jednoduché Nude líčenie s paletkou 02 Nude..zvolila som jemnejšie denné líčenie s trošku výraznejšou linkou, ktorú som robila tiež s očným tieňom..do záhybu oka a na spodnú linku som použila hnedý matný tieň, na stred viečka zlatý tieň a do vnútorného kútika krémový matný tieň..taktiež som použila ešte k horným mihalniciam tekutú očnú linku v pere od GS a kombináciu dvoch špirál - ako prvú zelenú na zahustenie a žltú na predĺženie..

Na obočko som použila už spomenutý tieň z paletky na obočie od GS - ten úplne vpravo hore..

Na tvár som použila makeup v púdri od Pupy a kontúrovaciu paletku od GS..

Na pery som použila kontúrku od Pupy v odtieni 002 z rady Easy Liner a lesk na pery od GS riflessi odtieň 01.


GS sa taktiež preslávila medzi blogerkami aj so skvelými lakmi na nechty, ktoré majú skvelé efekty..táto nová rada Nude odtieňov vytvára na nechtoch tiež zaujímavý efekt smaltu..no ten po pár dňoch skoro zanikne (ako u väčšiny matných lakoch), ale lak vydrží neošúchaný celý týždeň..ja mám krásny studený odtieň 04 Silvia..


Čo poviete na tieto novinky? No nevyzerajú úžasne? ♥ 
Čo vy a zn. Gabriella Salvete? Máte od nich nejakých obľúbencov? ☺
Dúfam, že sa vám článok a fotky páčili! 
Majte sa krásne! 

Komentáre

  1. Skvelý článok! Nad paletkami s očnými tieňmi uvažujem už dlhšie, ale neviem sa rozhodnúť len pre jednu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Obě paletky se mi moc zamlouvají :)) A nevím kterou bych chtěla dřív :D :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne produkty! na tú paletku na obočie som pozerala,ale nakoniec som si ju nevzala...ale pekne si si s ním spravila obočie :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Novinky jsou krásné laky jsem koupila všechny :D
    Beauty by K. - zapoj se do soutěže.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Novinky GS se mi moc líbí a jsem rozhodnuta že si některou koupím, nevím kdy ale někdy ano. Líbí se mi nejvíce obě dvě paletky, ta perleťová se hodí na léto, rozhodně bych jí nepohrdla ale první řasenka mě moc nezaujala. Celkově si myslím že stojánek Gabrielly Salvete je dost opomíjený, přitom si myslím že má stejně skvělé produkty jako jiná drogerková kosmetika. Mimo jiné mám ráda jejich rtěnky. Tobě to sluší a dle mého názoru je toto ideální líčení na léto kdy na sebe žádná z nás nechce patlat tuny líčidel, protože v jednoduchosti je krása.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Joooooj tie paletky očných tieňov a kontúrovacia vyzerajú nádherne.. Rovnako aj líčenie a fotky ❤ Pozývam na môj beauty blog :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky