Ultra Europe| Day 3

Ahojte!
Tak prinášam poslednú várku fotiek z Ultra Europe, ktorý tento rok dopadol oproti minulému vynikajúco :) Až sa mi plakať chcelo, keď vypli stage (našli sa aj takí, ktorí naozaj plakali :D). Posledný tretí deň som si užila asi úplne najviac! Hlavne ATB, W&W, Hardwella a opäť Dasha Berlina, ktorý bol v nedeľu na trance stagei. Toho som si vychutnala s ATB úplne najviac, pretože zahrali aj veci ešte z môjho mlááádííí :D A úplne neuveriteľné bolo keď som dostala od Dasha náramok!!!! Pre mňa je to najkrajší suvenír z celej dovolenky! V posledný deň som si natočila vlasy trojkulmov, ktoré mi bohužiaľ hneď po príchode na Ultra spadli, pretože tam bola veľká vlhkosť a horko..také horko som v Chorvátsku v živote nezažila! Takže Ultra hodnotím tento rok na 1*..že by o rok zase? :) 




Tu si môžete pozrieť a vypočuť ten najúžasnejší set z celého Ultra a mojich pár sekúnd slávy :D :D 
17:36 a 17:58

Komentáre

  1. Bože, ani nevíš, jak hrozně moc ti závidím :) Hrozně ráda bych taky jela na Ultra Europe nebo na Tomorrowland, to je asi můj největší sen, ale bohužel nikdo z mých kamarádek na to moc neni :,( Doufám, že příští rok už se mi to povede nějak vyrazit :)
    Jinak máš moc krásné vlasy a celkově Vám to všem moc sluší :) <3

    http://glamourmoment.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento look z tří outfitů z UE je pro mě top!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky